برنامه کلاسی رشته روانشناسی نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96 |
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/14 |
11/21 |
11/28 |
12/05 |
12/12 |
12/19 |
01/18 |
01/25 |
02/01 |
02/08 |
02/15 |
02/22 |
02/29 |
03/05 |
شنبه |
شیوه های اصلاح و تغیر رفتار |
ویسی |
10-11:30 |
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
P |
|
|
|
|
|
روانشناسی تحولی 1 |
ویسی |
8:30-10 |
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
P |
|
|
|
|
|
روش تحقیق کمی و کیفی (مقدمات روش تحقیق ) |
ویسی |
11:30-13 |
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
P |
|
|
|
|
|
روانشناسی تحولی 2 |
ویسی |
13:30-15 |
|
|
|
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
کار آفرینی |
ویسی |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
آمار توصیفی |
کارخانه |
8:30-10 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
آمار استنباطی |
کارخانه |
10-11:30 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
روانشناسی اجتماعی |
کارخانه |
13:30-15 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
مبانی جامعه شناسی |
کارخانه |
11:30-13 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
آسیب شناسی اجتماعی |
کارخانه |
11:30-13 |
201 |
|
|
|
|
|
|
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 1 |
زندی |
8:30-10 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی افراد با نیازهای خاص 2 |
زندی |
10-11:30 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
فیزیولوژی اعصاب و غدد |
زندی |
11:30-13 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی اعتیاد |
زندی |
13:30-15 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/15 |
11/22 |
11/29 |
12/06 |
12/13 |
12/20 |
01/19 |
01/26 |
02/02 |
02/09 |
02/16 |
02/23 |
02/30 |
03/06 |
یکشنبه |
مشاوره شغلی و حرفه ای |
فاضلی |
8:30-10 |
201 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی شخصیت |
فاضلی |
10-11:30 |
201 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی سیاسی |
فاضلی |
11:30-13 |
201 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
احساس و ادراک |
فاضلی |
13:30-15 |
201 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی اجتماعی کاربردی |
فاضلی |
8:30-10 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
اصول روانشناسی بالینی |
فاضلی |
10-11:30 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
روانشناسی سلامت |
قاسمی فر |
8:30-10 |
303 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
مبانی مشاوره و راهنمایی |
قاسمی فر |
10-11:30 |
303 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی خانواده |
قاسمی فر |
11:30-13 |
303 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
تاریخجه و مکاتب در روانشناسی |
قاسمی فر |
13:30-15 |
303 |
P |
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
آشنایی با فلسفه اسلامی |
فاضل زاده |
8:30-10 |
303 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
معرفت شناسی |
فاضل زاده |
10-11:30 |
303 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
روانشناسی از دیدگاه اندیشمندان مسلمان - علم النفس |
فاضل زاده |
11:30-13 |
303 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/16 |
11/23 |
11/30 |
12/07 |
12/14 |
12/21 |
01/20 |
01/27 |
02/03 |
02/10 |
02/17 |
02/24 |
02/31 |
03/07 |
دوشنبه |
پروژه- پژوهشهای عملی انفرادی |
ویسی |
10-11:30 |
|
|
|
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی تربیتی |
ویسی |
11:30-13 |
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
روانشناسی یادگیری |
ویسی |
8:30-10 |
|
|
|
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی شناختی |
ویسی |
8:30-10 |
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
آموزه های روانشناسی در قرآن |
بیگی |
8:30-10 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
آموزه های روانشناسی در حدیث |
بیگی |
10-11:30 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی دین |
بیگی |
11:30-13 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
انسان از دیدگاه اسلام |
فاضل زاده |
8:30-10 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
فلسفه علم روانشناسی |
فاضل زاده |
10-11:30 |
303 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/17 |
11/24 |
12/01 |
12/08 |
12/15 |
12/22 |
01/21 |
01/28 |
02/04 |
02/11 |
02/18 |
02/25 |
03/01 |
03/08 |
سه شنبه |
آسیب شناسی روانی 1 |
درکه |
8:30-10 |
201 |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
آسیب شناسی روانی 2 |
درکه |
10-11:30 |
201 |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی سالمندی |
درکه |
11:30-13 |
201 |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
روانشناسی فیزیولوژیک |
درکه |
13:30-15 |
201 |
P |
P |
|
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان |
درکه |
11:30-13 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
علوم اعصاب شناختی |
درکه |
13:30-15 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/18 |
11/25 |
12/02 |
12/09 |
12/16 |
12/23 |
01/22 |
01/29 |
02/05 |
02/12 |
02/19 |
02/26 |
03/02 |
03/09 |
چهارشنبه |
انگیزش و هیجان |
خانجانی |
10-11:30 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
بهداشت روانی |
خانجانی |
11:30-13 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
مباحث اساسی در روانشناسی 2 |
خانجانی |
13:30-15 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
متون روانشناسی 1 |
حسینخانی |
8:30-10 |
303 |
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
|
متون روانشناسی 2 - زبان تخصصی روانشناسی 2 |
حسینخانی |
10-11:30 |
303 |
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
|
پویایی گروه |
خانجانی |
10-11:30 |
201 |
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
|
مباحث اساسی در روانشناسی 1 |
خانجانی |
11:30-13 |
201 |
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
|
روانشناسی صنعتی سازمانی |
خانجانی |
13:30-15 |
201 |
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
|
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
روز |
نام درس |
استاد |
ساعت |
کلاس |
11/19 |
11/26 |
12/03 |
12/10 |
12/17 |
12/24 |
01/23 |
01/30 |
02/06 |
02/13 |
02/20 |
02/27 |
03/03 |
03/10 |
پنجشنبه |
روانشناسی تجربی |
مومنه |
8:30-10 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
نظریه های مشاوره و روان درمانی |
مومنه |
10-11:30 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
آزمونهای روانشناختی 1 -- آزمونهای روانی |
مومنه |
11:30-13 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
آزمونهای روانشناختی 2 |
مومنه |
13:30-15 |
201 |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
روانسنجی |
مومنه |
8:30-11:30 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
توانبخشی افراد با نیازهای خاص |
مومنه |
11:30-15 |
201 |
|
|
|
|
|
|
|
|
P |
P |
P |
P |
P |
|
کاربرد کامپیوتر در روانشناسی- فناوری اطلاعات |
حاتمی خواه |
10-13 |
گارگاه |
|
P |
P |
P |
P |
P |
P |
P |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|